Week 18 - Reisverslag uit Travnik, Bosnië en Herzegovina van Mike H - WaarBenJij.nu Week 18 - Reisverslag uit Travnik, Bosnië en Herzegovina van Mike H - WaarBenJij.nu

Week 18

Door: Mike

Blijf op de hoogte en volg Mike

08 Mei 2010 | Bosnië en Herzegovina, Travnik

Hallo lezers, het is wat vroeger dan jullie gewend zijn maar ik ga morgen lekker naar huis om zo ruim 2 weken lekker thuis te zijn. Ja ruim 4 maanden is toch wel lang om van huis te zijn niet alleen van mij uit maar ook zeker vanuit het thuisfront.
Ik ben van de week bezig geweest om mijn teammaat Marc in te werken want hij moet nu 2 weken zonder mij doen. Op zich geen probleem maar ik vind het wel nodig dat hij de ins en outs van het werk wel weet.
De hoogte punt van de week was dat we een hondenhok( zie vorig verslag)hebben besteld bij een lokale timmerman. Niet zo maar een maar een die ook verstand heeft van honden. Hij is voorzitter van de kynologen vereniging. Hij heeft een Bosnische ras de Barak. In Nederland zeer zeldzaam maar ik vind hem toch best aardig. Het is een jachthond, niet een jachthond om het wild op te halen maar een die het wild opzoekt. Volgen de timmerman kunnen 3 barakken een beer doden, lijkt best eng maar ik heb ze geaaid en ze zijn heel lief. Volgende week donderdag is het hondenhok klaar en dat kunnen we het afleveren bij het bejaardenhuis en kan de hond aldaar een luxe leven lijden. Volgende week zaterdag is er een hondententoonstelling hier in Travnik maar dan ben ik met verlof en zal het moeten missen. Dat neem ik op de koop toe want het thuisfront is belangrijker. O ja jullie willen misschien wel wat horen over mijn tanden hahaha. Mijn kiezen zijn nu klaar de tandarts heeft alles in orde gebracht om na mijn verlof de kronen en bruggen te kunnen plaatsen. Het heeft wat tijd gekost maar dan heb je wel wat hahaha. Lezers ik ga er mee stoppen en zal wel 2 weken duren voordat jullie weer wat van mij gaan horen

  • 07 Mei 2010 - 22:20

    Ginoo:

    Jow mike,

    Leuk weer wat te lezen:)
    Ik hou het ook maar kort want zal je van de week wel zien.

    Laterr

  • 08 Mei 2010 - 06:52

    Roxanne:

    Jajaaaa
    mikieee het wordt echt tijd dat je terug komtt !!

    we missen je echt

    xx

  • 08 Mei 2010 - 07:30

    Jenny:

    Hey Mike!

    Geniet van je verlof en quality time met je familie en vrienden! Dat geeft je vast weer energie om het laatste stuk van je uitzending te doorstaan hoewel uit je verslagen niet echt blijkt dat je het gruwelijk zwaar hebt...)

    Groetjes Jenny :)

  • 08 Mei 2010 - 08:22

    Kim:

    hee paps! nu duurt het nog maar even. vanavond weer lekker bij ons. nog 12 uur en dan kan je weer lekker naast je muusje liggen. tot snel xxxx love you

  • 08 Mei 2010 - 08:28

    Monique:

    Hoi hoi lief nog even en dan kan ik je weer in m'n armen sluiten! tot vanavond xxxxxxxxx love you

  • 08 Mei 2010 - 10:52

    René:

    Hoi Mike,

    Nou jongen, eindelijk breekt jouw verlof aan. Het is/was een lange ruk. geniet ervan en veel plezier op de comaping.

  • 08 Mei 2010 - 13:09

    Roel:

    We will miss the sound of flipflops in the morning...

    Goed verlof toegewenst, makker!

  • 09 Mei 2010 - 19:24

    Marcel:

    He Mike, Geniet van je verlof en het weerzien met Monique.

    groeten Marcel.

  • 11 Mei 2010 - 05:01

    Ad:

    Hoi Mike,

    Heel prettig verlof,maak er wat moois van.

    Tot horens Karlo (AD)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bosnië en Herzegovina, Travnik

Travnik

Recente Reisverslagen:

04 Juli 2010

Week 26

27 Juni 2010

Week 25

20 Juni 2010

Week 24

13 Juni 2010

week 23

06 Juni 2010

Week 22
Mike

In januari moet ik weer van onze minister van defensie naar Bosnië. Ik ben dan in Travnik (Centraal gelegen). Ik zit dan in een LOT huis. Lot betekent Liasion and Observation Team. Ik blijf daar voor 6 maanden en ik hoop dat jullie mijn reisverslagen en foto's leuk gaan vinden

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 39736

Voorgaande reizen:

04 Januari 2010 - 09 Juli 2010

Travnik

Landen bezocht: